Strona główna > Zwroty i reklamacje
W jaki sposób zwrócić lub zareklamować towar?
- Zwrot/reklamacjaW kilku krokach przeprowadzimy Cię przez proces reklamacji lub zwrotu zamówionych towarów.
- FormularzPobierz i wypełnij formularz zwrotu lub reklamacji zamówionych produktów.
- Przygotuj paczkęZapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.
- Zapakuj towarPamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
- Wyślij przesyłkęPaczkę wyślij na adres: Perfect Eye Optic Sp. z o.o. ul. Strzeszyńska 63 60-479 Poznań z dopiskiem „zwroty sklepu internetowego”
- OdpowiedźW ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu sprawy.