Zwroty i reklamacje

W jaki sposób zwrócić lub zareklamować towar?

  • Zwrot/reklamacjaW kilku krokach przeprowadzimy Cię przez proces reklamacji lub zwrotu zamówionych towarów.
  • FormularzPobierz i wypełnij formularz zwrotu lub reklamacji zamówionych produktów.
  • Przygotuj paczkęZapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.
  • Zapakuj towarPamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
  • Wyślij przesyłkęPaczkę wyślij na adres: Perfect Eye Optic Sp. z o.o. ul. Strzeszyńska 63 60-479 Poznań z dopiskiem „zwroty sklepu internetowego”
  • OdpowiedźW ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu sprawy.